Cookie

Etiquetas

Pot ser Album: Arriba el telon.





No se si queden amics i si existeix l'amor, si tu pots estar amb mi per parlar de dolor, si exiteix algu que escolti cuan qui parla soc jo i no sentirme sol.

Pot ser que la vida em portes fins al sol, pot ser que el mal et mani les hores o que tot el teu riure guanyi la partida al dolor, pot ser que el dolent sigui avui.

Jo vaig fent els meus plans, jo vaig sabent qui soc, vaig buscant el meu lloc, vaig guanyant el control, vaig jugant amb t'ha vida mentre canta l'amor,van deixante tot sol.

No se si vius tot sol, no se si vius tot sol, no se si vius tot sol avui, allo que es pot millorar, allo que pugui trobar, allo que em doni l'empenta que m'ajudir a imaginar fins alli on vull arribar i ja no vull recordar no hi ha temps en aquest moment que m'ajudi a superar que em doni el sentiments.

Pot ser que la vida em portes fins al sol, pot ser que el mal et mani les hores o que tot el teu riure guanyi la partida al dolor, pot ser que el dolent sigui avui.

Pot ser que la vida em portes fins al sol, pot ser que el mal et mani les hores o que tot el teu riure guanyi la partida al dolor, al dolor, al dolor...

Coros: Allo que es pot millorar, allo que pugui trobar, allo que em doni l'empenta que m'ajudir a imaginar.

No hay comentarios:

Fotos

Fotos

ECDL Documental de Quatro

ECDL Documental de Quatro

FOTOS

FOTOS

Aquellos maravillosos años